Produk

  • Royalle

    Daya Ingatan, Tumpuan, Pelembut Hati...read more

  • Goat Milk

    Tenaga, Sendi, Saraf, Tulang, Hati, Kulit...read more

  • O2

    Dihasilkan daripada ektrak jagung terpilih...read more

  • Tea Goat Milk

    Jantung, Kolestrol, Anti-Oksidan...read more

  • Produk Azzurah D'cornz

    Dapatkan produk Azzurah D'CORNZ di...read more

Thursday, March 17, 2011

Testimoni: Produk Azzurah D'CORNZ ( Royalle )

Testimoni

Anak-anak saya mempunyai masalah leka bermain permainan video sehingga berjam-jam lamanya.
mereka berada di dalam dunianya sehingga tidak menghiraukan pelajaran, makan, minum serta tidak mengendahkan segala arahan saya dan isteri.
saya amat risau dengan situasi ini sehinggalah kawan saya mencadangkan kepada saya untuk mencuba produk D’CORNZ Royalle.
Alhamdulilah, dalam masa 3 hari sahaja pengambilan 1 sachet setiap pagi dan malam, anak-anak saya sudah mula berubah mendengar kata serta nasihat saya. Mereka sudah mula meninggalkan tv, computer dan permainan video dengan sekali arahan serta sudah mula kembali berminat untuk mengulangkaji pelajaran dan dapat memberi tumpuan terhadap pelajaran di sekolah.
Saya akan terus memberikan anak-anak saya produk Azzurah D’CORNZ Royalle sebagai pemakanan tambahan kesihatan untuk perkembangan minda dan jiwa.

Nama anak: Ahmad Anas Bin Md.Syahnas
Umur: 9 tahun
Nama Anak: Muhammad Luqman Anas Bin Syahnas
Umur: 7 tahun
Tempat: Ijok, Selangor
Masalah: Terlalu leka bermain video game

0 comments:

Post a Comment