Produk

  • Royalle

    Daya Ingatan, Tumpuan, Pelembut Hati...read more

  • Goat Milk

    Tenaga, Sendi, Saraf, Tulang, Hati, Kulit...read more

  • O2

    Dihasilkan daripada ektrak jagung terpilih...read more

  • Tea Goat Milk

    Jantung, Kolestrol, Anti-Oksidan...read more

  • Produk Azzurah D'cornz

    Dapatkan produk Azzurah D'CORNZ di...read more

Saturday, January 1, 2011

TESTIMONI: PRODUK AZZURAH D’CORNZ (Tea Goat Milk)

Testimoni 1


Saya mengalami masalah sakit pada tumit dan bisa-bisa kaki semenjak 2 tahun yang lalu. Pelbagai jenis ubatan serta produk herba yang telah saya cuba tetapi belum menemui produk yang betul-betul serasi untuk menghilangkan masalah kesakitan saya ini. Alhamdulillah setelah mengamalkan Tea Goat Milk selama 2 minggu berturut, kesakitan pada tumit kaki dan bisa-bisa kaki sudah mula berkurangan. Saya rasa lebih selesa untuk bergerak dan berjalan. Saya akan terus meminum Tea Goat Milk kerana rasanya yang sedap dan istimewa serta khasiatnya yang tinggi anti-oksidan.

Nama: Pn.Hajah Halijah Binti Md.Zain
Umur:  63 Tahun
Tempat: Johor Bahru, Johor.
Masalah: Sakit tumit dan bias kaki


Testimoni 2



Saya telah mengidap penyakit Athritis hampir 10 tahun dan telah mencuba pelbagai jenis ubatan moden dan juga produk yang berasaskan herba. Setelah mengambil D’Cornz Goat Milk selama bebarapa minggu, saya sudah dapat merasakan perubahan pada masalah kesakitan sendi dan saya merasa gembira kerana sudah dapat mengerakkan jari tangan serta menggengam semula.

Saya meminum produk ini setiap pagi selepas solat suboh dan Alhamdulillah tahap kesihatan saya semakin setabil dan juga tidak berasa lemah walaupun kadang-kadang saya terlewat bersarapan pagi. Saya juga semakin bertenaga serta bersyukur kepada ALLAH kerana saya dapat melakukan ibadat fardhu dan mengaji Al-Quran dengan lebih lama dan sempurna. Saya akan terus mengambil D’Cornz Goat Milk kerana khasiatnya yang pelbagai lagi hebat.

Nama: Hajah Marminah Binti Haji Nor
Umur: 63 tahun
Tempat: Skudai, Johor
Masalah: Athritis

0 comments:

Post a Comment