Produk

  • Royalle

    Daya Ingatan, Tumpuan, Pelembut Hati...read more

  • Goat Milk

    Tenaga, Sendi, Saraf, Tulang, Hati, Kulit...read more

  • O2

    Dihasilkan daripada ektrak jagung terpilih...read more

  • Tea Goat Milk

    Jantung, Kolestrol, Anti-Oksidan...read more

  • Produk Azzurah D'cornz

    Dapatkan produk Azzurah D'CORNZ di...read more

Thursday, March 17, 2011

Testimoni Produk Azzurah D'CORNZ ( Goat Milk & Royalle )


Gambar adik Ahmad Farashidi tidak dapat disiarkan kerana menghormati permintaan 
Pn.Nurul Ashikin 
untuk tidak menyiarkan gambar anaknya.


Anak saya menghidap penyakit batu dalam hempedu dan mengalami masalah kekuningan pada mata sejak berusia 12 tahun ( darjah enam ). Beliau sering tidak sihat, lemah-lemah dan tidak dapat menumpukan pada pelajaran. Saya sudah mencuba pelbagai jenis ubatan, herba dan rawatan alternative tetapi masih belum menemui produk yang betul-betul sesuai dengan penyakit dan keadaannya.
Setelah memberi minum D’CORNZ Goat Milk dan 1 sachet D’CORNZ Royalle setiap pagi dan malam, alhamdulilah, saya sangat bersyukur kepada ALLAH, dalam masa 3-4 hari sahaja anak saya semakin cergas dan bertenaga. Masalah kekuningan pada mata juga sudah hilang dan beliau dapat membantu saya membuat kerja-kerja di rumah. Perubahan yang paling ketara yg mengembirakan saya, anak saya sudah boleh bermain bola sepak, bermain badminton dan bersukan.
Saya sangat berterima kasih kepada produk Azzurah D’CORNZ dan bersyukur kepada ALLAH kerana telah menemukan saya dengan produk yang sangat sesuai dan serasi dengan penyakit dan keadaan anak saya. Anak saya sangat menyukainya kerana rasanya yang sedap, unik lagi istimewa.
Sebagai seorang ibu yang sudah hampir setahun melihat kemurungan serta masalah penyakit anak saya, saya sangat gembira dan kembali ceria kerana ank saya sudah mula bersekolah di tingkatan 1 dan beliau dapat bergerak aktif serta dapat memberi tumpuan sepenuhnya kepada pelajaran.

Nama anak: Ahmad Farashidi Bin Ahmad
Umur: 13 tahun
Tempat: Shah Alam
Masalah: Batu Dalam Hempedu dan Penyakit Kuning

 

0 comments:

Post a Comment